سوالات متداول

چگونه میتوانم به سایت شما اعتماد کنم؟

علاوه بر سابقه فروشگاه کاسپین تایر ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، اتحادیه کشوری و درگاه واسط زرین پال در قسمت پرداخت به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌ بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی مکان فیزیکی  کاسپین تایر و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین جمهوری اسلامی ایران و دارا بودن مجوزهای لازم، اعطا می‏‌ شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی سایت با کلیک بر روی نمادالکترونیک و اتحادیه کشوری از وجود و اعتبار آنها اطمینان حاصل فرمایید.
همچنین شما مشتریان محترم علاوه بر سفارش آنلاین میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه کاسپین تایر مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.


چگونه از سایت کاسپین تایر خرید انجام دهم؟

شما میتوانید در مدت زمان بسیار کوتاه با ایجاد حساب کاربری در سایت با استفاده از شماره تماس و وارد شدن یه حساب کاربری خود، سفارش خود را ثبت نمایید.


آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم؟ و یا مبلغ سفارش را از حساب شخص دیگری پرداخت کنم؟

با توجه به قوانین تجارت الکترونیک و ثبت خرید شما در سامانه جامع تجارت الکترونیک توسط کاسپین تایر، امکان خرید برای شخص دیگر و یا پرداخت مبلغ سفارش از حساب شخص دیگر وجود ندارد (ملاک اهراز هویت در کاسپین تایر استعلام کد ملی صاحب سیمکارت شخص ثبت نام کننده در سایت و شخص پرداخت کننده مبلغ سفارش میباشد و فقط در صورت همخوانی این دو مورد سفارش تایید و  ارسال خواهد شد، بدیهی است مبلغ پرداختی سفارشات لغو شده، فقط به حساب مبدا برگردانده خواهد شد)


آیا تمامی کالاهای موجود در سایت کاسپین تایر موجود میباشد و میتوانم با اطمینان خاطر و قطعی سفارش دهم؟

کلیه کالاهای که دارای قیمت و با وضعیت  “موجود” مشخص شده هستند، در انبار ما موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی تلفنی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌ شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود و سریعا به مشتری محترم اطلاع رسانی میشود.


چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

شما میتوانید پس از وارد شدن به سایت کاسپین تایر، در قسمت بالای سایت روی گزینه  "مدیریت سفارشات"  کلیک کنید. در این قسمت میتوانید جزییات و وضعیت سفارش از قبیل تایید، پردازش انبار، آماده سازی و ارسال را پیگیری کنید.


هزینه ارسال در چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال به توجه به سایز تایر شما، تعداد و مقصد توسط شرکت های حمل و نقل با توجه به نرخ مصوب در مقصد محاسبه خواهد شد.
همچنین شرکت حمل و نقل کالا موظف به ارائه فیش  محاسبه کرایه  به شما مشتری محترم میباشد.


آیا کالاهای موجود در سایت گارانتی دارند؟
امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشگاه های اینترنتی میباشد و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت است.
در همین راستا در فروشگاه کاسپین تایر فقط کالاهایی که به صورت واردات قانونی و معتبر میباشد به فروش میرسد، که این امر موجب حفظ کیفیت کالاها شده و همچنین دارای ضمانت 5 ساله از طرف شرکت وارد کننده میباشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()